Adıyaman Valiliği İl Özel İdaresi tarafından Kızılcapınar Köyü grup yolunda gerçekleştirilen Bitümlü Sıcak Karışım (BSK) asfalt çalışmaları tamamlandı. Yenilenen yol, düzenlenen çalışmaların ardından vatandaşların kullanımına açıldı.
İl Özel İdaresi tarafından kırsal bölgelerde ulaşım altyapısını güçlendirmek amacıyla sürdürülen çalışmalar kapsamında tamamlanan proje ile Kızılcapınar Köyü ve çevre yerleşim yerlerinin ulaşım standardı yükseltildi.
Yetkililer, daha güvenli, konforlu ve modern ulaşım hedefi doğrultusunda merkez ve ilçelere bağlı köylerde yol yatırımlarının aralıksız sürdürüldüğünü belirtti.
Vatandaşlardan Tam Not
Yolun hizmete açılmasının ardından görüşlerini paylaşan vatandaşlar, yapılan çalışmadan duydukları memnuniyeti dile getirerek, "Yollar hakikaten şahane olmuş, çok güzel olmuş. Son 25 yılda yapılan en güzel yol diyebiliriz" ifadelerini kullandı.
Vatandaşlar, yol sayesinde ulaşım süresinin önemli ölçüde kısaldığını belirterek, "Yol kapımızın önünden geçiyor. Yaklaşık 10 dakikada merkeze ulaşabiliyoruz" dedi.
Bölge sakinleri, İncebağ, Sarıharman ve Kızılcapınar güzergâhında yürütülen çalışmaların tamamlanmasıyla ulaşımın daha güvenli ve konforlu hale geldiğini ifade ederek emeği geçenlere teşekkür etti.
Çalışmalar Devam Ediyor
Adıyaman Valiliği İl Özel İdaresi, kent genelinde kırsal ulaşım ağının güçlendirilmesi amacıyla yol yapım, bakım ve asfaltlama çalışmalarını sürdürüyor. Yetkililer, vatandaşların daha güvenli ve kaliteli ulaşım imkanına kavuşması için yatırımların devam edeceğini kaydetti.
Kaynak : PERRE
























